Personalizowane długopisy na każdą okazję.
Długopisy z logo na zamówienie – co trzeba wiedzieć?
2021-10-06
Długopisy z logo na zamówienie – co trzeba wiedzieć?

Reklama na długopisach firmowych

Chcesz wybrać długopisy z logo jako gadżet reklamowy dla Twojej firmy? To świetna decyzja! Teraz zostaje już tylko wybór odpowiedniego modelu oraz przygotowanie treści, jakie mają znaleźć się na długopisie. Przygotowaliśmy krótki poradnik, dzięki któremu cały proces zamawiania będzie zdecydowanie prostszy.

 

Jaki długopis reklamowy wybrać?

Pierwsza ważna decyzja to selekcja produktu z naszego asortymentu. W ofercie posiadamy setki długopisów z nadrukiem i zdajemy sobie sprawę, że zdecydowanie się na coś może być bardzo trudne. Trzy najbardziej popularne grupy to długopisy metalowe, plastikowe oraz ekologiczne. Każda z nich ma oczywiście swoje zalety.

Długopisy z metalu są wytrzymałe oraz eleganckie. Wykonuje się na nich grawer, czyli usuwa się wierzchnią warstwę lakieru, przez co uwidoczniony zostaje surowy materiał znajdujący się pod spodem. Grawerowanie laserowe daje bardzo wyraziste efekty i jest niezwykle trwałą techniką znakowania gadżetów reklamowych.

Długopisy plastikowe są przede wszystkim tanie. Ich druga zaleta to ogromny wybór, jeżeli chodzi o wygląd. Długopisy z tworzyw sztucznych mogą mieć bardzo klasyczny kształt albo być bardzo nowoczesne i oryginalne (jak na przykład długopis strzykawka).

Coraz częściej wybierane są długopisy ekologiczne, które wykonane są z papieru, korka, bambusa oraz drewna, czyli z materiałów, które podlegają recyklingowi. Wybór takich modeli świadczy o tym, że firma jest świadoma problemów związanych z zanieczyszczeniem środowiska, co także wpływa na jej wizerunek.

 

Na co zwracać uwagę przy wyborze długopisu z logo?

Najważniejszą rzeczą będzie dopasowanie rodzaju i modelu długopisu firmowego do budżetu, jakim dysponuje firma. Najpopularniejsze modele długopisów reklamowych posiadają ustalone przedziały cenowe. Im więcej sztuk będzie w zamówieniu, tym cena za jedną sztukę będzie niższa, co ostatecznie może być bardzo opłacalne.

Można też pomyśleć o doborze długopisu do osoby, która ma go otrzymać. Standardowym klientom można wręczać tanie długopisy plastikowe, natomiast dla klienta biznesowego lub partnerów biznesowych warto postawić na długopisy metalowe albo nawet pióra z grawerem.

 

Jak przygotować projekt długopisu reklamowego?

Długopis z logo jest bardzo skutecznym narzędziem reklamowym, ponieważ będzie często w użyciu. Wszystko zależy jednak od tego, jak przygotowany zostanie projekt napisu, który się na nim znajdzie. Przede wszystkim trzeba zastanowić się, w jakim celu będzie wręczany długopis z nadrukiem. Jeżeli ma on służyć reklamie firmy i dotarciu do świadomości klientów, na korpusie długopisu dobrze będzie umieścić logo oraz nazwę firmy. Jeżeli zależy nam na kontakcie ze strony klienta, dobrym pomysłem jest zdecydowanie się na zamówienie długopisu reklamowego z numerem telefonu oraz adresem strony internetowej. Długopis może być też wręczany w ramach podziękowań za zakup lub wzięcie udziału w jakimś wydarzeniu. Wtedy do nazwy firmy można dołączyć słowo Dziękujemy.

Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że pomimo swojej ogromnej skuteczności, długopis nie daje dużego pola manewru jeżeli chodzi o ilość tekstu czy rozmiar grafik. Pole znakowania na korpusie to zaledwie kilka centymetrów na kilka milimetrów. Duża ilość tekstu czy skomplikowane logo nawet pomimo najlepszych chęci może nie być wystarczająco wyraziste.

Bez względu na to, czy zdecydujesz się na długopis z grawerem czy plastikowy długopis z nadrukiem, plik z gotowym projektem musi być w formacie wektorowym, bo tylko wtedy zostanie poprawnie zaczytany przez laser. W przypadku grafiki wektorowej obraz zapisany jest za pomocą figur geometrycznych, które zostają przeniesione na powierzchnię długopisu.

2024 © Długopisy Reklamowe. Wszelkie prawa zastrzeżone.